NEHİR'İN 2 YAŞ BUTİK DOĞUM GÜNÜ PASTASI




Kuzenimin güzel kızı Nehir için ''Hello Kitty''temalı yaş günü pastasını keyifle hazırladım.Kuzenim Esra pastanın her detayını tamamen benim zevkime bıraktı.Bu tip durumlarda aslında çok zorlanıyorum;zevkler ve renkler tartışılmaz olayı biraz sıkıntılı olabiliyor,özellikle de benim gibi titiz (!)biri için...

İki katlı olarak hazırladığım pastada pembe tonları ve altın rengini kullanmayı tercih ettim.En tepede oturan Kitty'nin başına son dakika annem pembe tül detayını ekledi.(Evde çektiğim fotoğraflarda bu detay yok, ama en son resimde görülüyor.)Ayrıca son resimde Hello Kitty'nin tek kulağı da kesik...(Neden acaba?!!!)

Pastanın içini çikolatalı ve fıstık drajeli hazırladım.Nehir'in 2. yaşı kutlu olsun,gülen yüzü hiç solmasın.Sizlerin de mutlu günlerinde görüşmek dileğiyle,sevgiyle kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...