DEFNE'NİN SEVİMLİ CUPCAKE'LERİ





Defne Bebek için soft renk tonlarında çikolata dolgulu butik cup cake'leri keyifle hazırladım.

Süslemeleri kişiye özel hazırlamak  benim açımdan her zaman daha keyifli oluyor.Aynı ürünleri yapmaktansa ,üzerine bir şeyler katabilmek beni daha çok motive ediyor.Ve  yaptığım işi sadece üzerindeki dekor olarak görmüyorum.En kaliteli malzemelerle,yenilebilecek en iyi ürünü oluşturabilmek için tüm öğrendiklerimi harmanlayıp bütün haline getiriyorum.Ve de en önemlisi kendimi geliştirebilmek için her gün çalışıyorum.

Yaptığımız iş sabır işi...Severek yapıyorsanız ortaya böyle güzellikler çıkıyor.Hele karşı taraf mutlu olunca bütün yorgunluklara değiyor.

En güzel günlerinizde sizlerle de buluşmak,gönül birliği kurmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...