MEYRA BEBEK İÇİN HAZIRLADIĞIM KARIŞIK MEYVELİ ''MEVLİT'' PASTASI


Meyra  için daha önce bebek kurabiyeleri hazırlamıştım.Yakın zaman da Kırk Mevlidi için pastasını yaptım.

Sıcak yaz günlerine denk gelmesi sebebiyle bol meyveli yaş pasta tercih ettik.İçi yumuşacık beyaz pandispanya ve  beyaz çikolatadan oluşan leziz kremalı ,kenar kısımları çikolatalı ganajla sıvanmış bir pasta hazırladım.Her zamanki gibi tamamen evde kullandığımız taze ürünlerle ve katkı maddesiz hazırladığımı bir kez daha belirtmek isterim.Pastanın gelen misafirler tarafından da çok beğenildiğini söyleyebilirim.

Fotoğraf aşaması hep son dakikalara denk geldiği için çok estetik şekilde çekemedim maalesef.Ama yine de sizlerle paylaşmak istedim.Artık kusuruma bakmayın lütfen...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...