POLYESTER BEBEKLİ BİBLODA BADEM ŞEKERLERİ




Sizlerden gelen isteklerle sayfamda butik kurabiye,cupcake ve pastalar haricinde farklı ikramlıkları da paylaşmak istedim.

Badem şekerleri bu ikramlıkların başında geliyor bence.İster hediye olarak,isterseniz özel gününüzde dağıtmak amaçlı badem şekerleri başlı başına çok şık bir ürün.Çikolata kaplı,sedefli badem şekerlerini değişik sunumlarla paylaşmak istedim.Benim gözümü estetik gelen objeler, eminim sizlerin de ilgisini çekecektir.

Bebek partisi,bebek hastane odası ikramlığı ,mevlit,diş buğdayı ya da söz,nişan,kına gecesi,nikah,düğün organizasyonları gibi özel günlerinizde düşünebileceğiniz ;kurabiye ,cupcake'lere alternatif modelleri sizlerle paylaşıyorum.

Bu şirin polyester bibloların içine, iki adet badem şekeri sığmaktadır.İkramlık olarak dağıttığınız bu şirin hediye ,sevdiklerinize sizden hatıra olarak kalacak..Bebeğin isminin ve tarihin olduğu etiket tüle takılabilir.Sunum olarak katlı stant düşünülebilir.

Bunlar benim hayal edebildiklerim...Yeni ve farklı modelleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.Değişik fikirlere her zaman açığım Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...