FRAMBUAZLI ''EV YAPIMI'' CHEESECAKE


Her ne kadar sayfamda  hep şeker hamuruyla hazırlanmış ürünler görseniz de, şeker hamursuz ve tamamen katkısız tatlı,tuzlu tüm ikramlıkları hazırlamaktayım.

Bu ürünler pastane profesyonelliğinde,ama tamamen evde kullandığımız malzemelerle katkısız şekilde tarafımdan keyifle hazırlanıyor.(Tüm ürünlerimde tereyağı  ve en kaliteli markaların ürünlerini kullanıyorum.)Bunu  hep belirtmek durumunda kalıyorum.Çünkü, aynı işi yaptığım meslektaşım diyemeyeceğim pek çok insan da piyasamızda mevcut.Düzgün ,doğru insanlar,ki kendimi de o gruba dahil ediyorum, arada maalesef kaynıyoruz...Çevremden şimdiye kadar aldığım olumlu geri dönüşler işime olan saygımı  ve sorumluluğumu biraz daha arttırıyor.Ama mesleğimi çok sevdiğim için hepsini keyifle,sevgiyle yapıyorum...

Yaptığım ürünler arasında ilk aklıma gelenler;Tart-Tartolet çeşitleri,Kiş,Profiterol,Ekler, Cheesecake çeşitleri,Alman Pastası,değişik kekler,Şerbetli Tatlılar,Börekler,Mayalı-Mayasız Poğaça çeşitleri,Açma,Tuzlu Kurabiyeler vb.tüm özel günleriniz ve davetleriniz için ikramlıklar hazırlıyorum.

Beni yakından tanıyanlar yaptıklarımı bilirler.Lezzeti konusunda bir şey demek istemem.Ama yiyenler mutlaka ikinciyi de yemek istiyor.En mutlu olduğum zamanlardır bunlar

Şimdiye kadar bu yaptıklarımı çok fazla paylaşma fırsatı bulamadım.Bundan sonra bunları da  sizlerle paylaşacağım.Keyifli  günlerinizde buluşmak dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...