SERRA BEBEK İÇİN HAZIRLADIĞIM STRAFORDA ÇUBUKLU KURABİYELER








Serra Bebek için hazırladığım bu kurabiyelerin  konsepti,renkleri,süslemesi vs her şeyi tamamen benim zevkime bırakıldı.Uzun zamandır tavşan,salyangoz,mantar,orman temalı bebek kurabiyeleri hazırlamak istiyordum.Serra bebeğe kısmetmiş...

Renkler,tema çok içime sindi,yine severek ve çok keyif alarak çalıştım.Bu görseldeki kurabiyelere keten kurdele,keten dantel ve jüt(kendir ipini)çok yakıştırdım. Eee tabii kız bebek olunca da araya pembiş çiçekli süsleme malzemeleri kullanmazsam olmazdı.Üç katlı,pembe simli straforu bu şekilde süsleyerek ,kurabiyelerin görselini bozmadan bir sunum yapmayı uygun gördüm.Bence hoş oldu...

Serra Bebek; bahtın açık,ömrün başarılarla dolu olsun.Ailen,sevdiklerin hep yanında olsun.

Herkese selam ve sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...